کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....
کتاب و فلسفه

کتاب و فلسفه

با این من مانده تا ابد ....

مجلات معتبر ISI

در اینجا  سه وبسیات را به شما معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آنها و انجام تنظیمات و یا وارد کردن کلید واژه هایی در مورد تحقیق خود و یا حوزه ی تحقیقاتی خود لیست رتبه بندی شده ی مجلات را  مشاهده کنید:

1- http://eigenfactor.org/

2- http://www.scimagojr.com

3- journalfinder.elsevier.com

 

 


بعد از نوشتن یک مقاله به دنبال ژورنالی باید گشت که مقاله مان را به آنجا بفرستیم برای داوری و چاپ. چگونه این ژورنال ها را باید پیدا کرد؟

در این پست یک وبسایت را به شما معرفی می کنم که به شما در این راه کمک خواهد کرد و اطلاعات مفیدی را به شما ارائه خواهد نمود.

 

journalfinder.elsevier.com

 

ابتدا عنوان و چکیده مقاله خود را وارد می کنید و حوزه ی آن را انتخاب می کنید، سپس لیستی از ژورنال های بالقوه برای شما نشان داده می شود. جالب این است که می توانید در این لیست مدت زمان انتظار را برای چاپ نهایی مقاله ی خود در هر ژورنال مشاهده کنید. همچنین اطلاعات بسیار مفید دیگری مانند ضریب تاثیر ژورنال، مدت زمان بررسی مقاله توسط ادیتور، درصد پذیرش مقالات و غیره نیز در نتایج برای هر ژورنال مشخص شده است.

اما به نظر می رسد که این نتایج همگی از ژورنال هایی هستند که توسط خود الزویر منتشر می شوند و این زیاد خوب نیست. به هر حال این سایت هم یکی از مکان هایی است که شما می توانید به این سوال پاسخ دهید که مقاله ام را در کدام ژورنال چاپ کنم؟




منبع: http://www.terapaper.com 


 پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی بر، علوم انسانی، روانشناسی و فلسفه، هنر، تاریخ، الهیات، برق، هوا وفضا، نرم افزار، شیمی، فیزیک، عمران، معدن، معماری، منطق، باستان شناسی، 

نظرات 1 + ارسال نظر
اسماعیل محمدیان دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 10:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد